czwartek, 28 lutego 2013

Wyzwanie - Czytamy kryminały - Ostatni dzien I etapu...

Przypominam, że I etap wyzwania trwa do dziś do godz. 23.59:) Do tego czasu możecie zamieszczać o tutaj:)  linki do recenzji. Przypominam - w styczniu i lutym czytamy kryminały polskie i skandynawskie + Agathę Christie, którą, jako niekwestionowaną królową czytamy nieustająco:) Kto się jeszcze nie dopisał do wyzwania, zapraszam. Sprawdżcie proszę czy wszystkie wasze recenzje pododawałam, czasami wpadają do spamów i mogę jakąś przeoczyć.

Po lewo na marginesie macie ankietkę, wyzwanie na marzec/kwiecień będzie zawierało jeden typ kryminałów wymyślony przeze mnie, a o drugim sami zdecydujecie. 
Zapraszam do głosowania (kto jeszcze nie głosował), ew. jeżeli ktoś zmienił zdanie do zmiany głosu...też można:)
Nie wiem, czy w ankiecie coś się zmieni, ale zapowiada się, że w marcu/kwietniu będziemy czytać kryminały angielskie + 1 typ, który ja przygotowałam, ale to dopiero jutro wam napisze...
Zapraszam jutro rano - opublikuję wszystkie nasze recenzje za styczeń/luty i podam co czytamy w marcu/kwietniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.