piątek, 18 sierpnia 2017

Moja hiszpańska przygoda - mój patronat :)



Milo mi poinformować, iż 17 września nakładem oficyny Amber ukaże się nowa książka Isabelle Broom, która będzie objęta patronatem mojego bloga.
Jestem przekonana, iż będzie to idealna lektura na kończące się powoli lato i jesienne słoty. 


Cudownie optymistyczna i bezwstydnie romantyczna opowieść wypełniona słońcem Hiszpanii i odrobiną tajemnicy
Lato w Hiszpanii z mężczyzną, w którym jesteś zakochana…
Czyż można o czymś więcej marzyć?
Ale uważaj na marzenia, bo mogą się spełnić!
Hannah Hodges nie może uwierzyć w swoje szczęście: dostała propozycję, o której nie śniła. Razem z kolegami ma przez miesiąc kręcić film dokumentalny w malowniczym andaluzyjskim miasteczku. Będzie mogła spędzać długie słoneczne dni z Theo, jej szefem (i wymarzonym facetem)! Jeśli tylko Tom (jej przyjaciel i kamerzysta) i Claudette (prezenterka i kompletna wariatka) przestaną psuć jej szyki…
A potem wszystko się jeszcze bardziej komplikuje, kiedy zjawia się Nancy, przyrodnia siostra Hannah.
A cóż ona tu robi?
Czy choć raz w życiu Hannah nie może mieć jednego idealnego lata, bez żadnego dramatu?

4 komentarze:

  1. Gratuluję patronatu, a lektura może faktycznie być zwieńczeniem lata, które znów mi gdzieś uciekło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się ucieszyłam z tej wiadomości! 'Moje greckie lato" było wspaniałą, lekką, podnoszącą na duchu lekturą i co więcej miałam przyjemność czytać ją na urlopie w Grecji:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję :) Miło mi, że logo mojego bloga widnieje tuż obok Twojego ;)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.