środa, 27 czerwca 2012

Św. Mikołaj książkowy do mnie zawitał:)

Wiem, wiem koniec czerwca, nie grudzień jest, ale czuję się, jakby była Gwiazdka:)
Właśnie przyszedł do mnie mamroczący ze złości pod nosem listonosz i przyniósł łupy książkowe:) Nie mam niestety możliwości sfotografowania, wiec wkleję okładki. Muszę wam się pochwalić:)
  • Od wydawnictwa Erica, p. Karolinko- gorące podziękowania:)
Komedia...fantasy:)
Kolejny tom przygód Strzelców Alpejskich
 
III tom mojej ukochanej sagi o Wikingach:) 

Czekałam, czekałam na ten III tom o Wikingach i w końcu się doczekałam.
Awantura na moście także zapowiada się super. Na okładce przeczytałam zdanie, które mnie rozlużniło...Poznaj świat, w którym było tak błogo, że niektórych aż...krew zalewała:):):)
No a Kessler i jego Strzelcy Alpejscy to klasa sama w sobie:)
  • od Wydawnictwa MG - gorące buziaki dla p. Dorotki:)
Piękne wydanie w twardej oprawie.
Piękne wydanie też w twardej oprawie. 



Czekałam na obie książki, ale to już wiecie z wcześniejszych postów. Obie na pewno na urlop polecą.
  •  od Wydawnictwa WAB - podziękowania dla p. Pauliny i p. Violetty
Polski kryminał, ze streszczenia super się zapowiada.
Nowa polska powieść o...wakacjach:)

A teraz kochane moje mole książkowe proszę doradzić cóż ja biedny molik książkowy mam zabrać na urlop. Bo zwariuję z nadmiaru książek. Jak ten osiołek, któremu w żłobie dano. :):):)

26 komentarzy:

  1. oj nie chciałabym słyszeć co też taki biedny listonosz myśli niosąc takie łupy ;-) Myślę że wzięłabym po jednej z każdego wydawnictwa - książkę o wakacjach, Enerlich no i skoro tak lubisz to Twoją sagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraż sobie, że to wszystko były listy polecone, których nie mógł przynieść innego dnia:)

      Usuń
  2. i Ja mam "Awanturę na moście" :) Dziś listonosz przyniósł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być na prawdę fajne:) Komedia fantasy...to zdanie na okładce mnie rolużniło:) Czekam na twoją recenzję, porównamy wrażenia.

      Usuń
    2. Dokładnie o tym samym sobie pomyślałam :)

      Usuń
  3. Tych WABowych podarunków to zazdroszczę ogromnie, moje ulubione wydawnictwo... więc polecam, żebyś je zabrała ze sobą na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do jutra zdecyduję, które książki zabieram, dam jutro znać i napiszę ostatnią recenzję przed wylotem:)
    Też bardzo lubię WAB.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych "Kumaków". Nawet miałam je już w koszyku, ale w końcu zrezygnowałam, postanawiając, że poczekam na recenzje. Co niniejszym czynię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ciekawa, jakie te Kumaki będą. Ale chyba dopiero po powrocie z urlopu przeczytam.

      Usuń
  6. Ja bym chyba losowała - taaaki wybór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jeszcze w grę zabrania na urlop wchodzą inne pozycje, kilka dni temu pisałam post:)

      Usuń
  7. Oj piękne pozycje... oddaj mi ten stosik cały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie można uznać, że to prezent gwiazdkowy, bo jest cudny :)
    co masz zabrać? oj sama niczego stąd nie czytałam, ale dużo dobrego ostatnio na blogach piszą o książce pani Enerlich
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdrościć - piękne zdobycze :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zwariuje od nadmiaru książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ci tyle przybyło? A pewnie średnio masz czas na czytanie?:) Znam ten ból.

      Usuń
  11. Czekam na recenzje. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 08 lipca sukcesywnie zacznę zamieszczać recenzje książek na urlopie przeczytane:)

      Usuń
  12. "Upalne lato Marianny" chętnie bym Ci zwędziła, brzydko mówiąc:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka zapowiada sie super:) z opisu wynika, ze idealnie moje klimaty.

      Usuń
  13. U mnie listonoszka szału dostaje, gdy ma targać książki. Potrafi robić obchód 3 razy dziennie! Podziwiam ją. Ale czasem nawet nie puka do moich drzwi, tylko awizo zostawia. Dziwne, skoro woli targać te książki wszędzie zamiast poczekać 15 sekund aż zejdę po nie. Trudno.
    Weź te wszystkie na urlop i sprawa z głowy. :D A tak na poważnie, na Twoim miejscu wzięłabym: "Upalne lato Marianny", "Awantura na moście" i "Turnus" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie ostatnio dwie ekstra książki zaginęły po drodze... muszę coś z tym zrobić,i mam nadzieję, że nie stanie się to regułą:( Co do Twojego stosiki, prezentuje się apetycznie, z chęcią podkradłabym Ci sagę o wikingach, ach!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zwykłym listem wysłane? Z wydawnictw do recenzji? Ja też się martwię zawsze jak wydawnictwa wysyłają ksiażki zwykłym listem, na razie (odpukać) wszystkie dochodzą...i oby tak dalej.

      Usuń
    2. A saga o Wikingach (to III tom) jest super. W ogóle Cornwell jest rewelacyjny. Spróbuj poprosić w Erice...p. Karolina jest przemiła, nawet ostatnio pewną "staroć" sprzed 3 lat dostałam:)

      Usuń
    3. Ale mnie przestraszyłyście! Czekam już 3 tygodnie na książkę i coś nie może do mnie dojść...

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.