poniedziałek, 18 czerwca 2012

Upalne lato Marianny - Katarzyna Zyskowska - Ignaciak, zapowiedż...

Upalne lato Marianny to stylowo opisana historia pierwszej miłości osiemnastolatki żyjącej w spokojnym dworze na wsi mazowieckiej. Mamy lato 1939 roku i choć wokół mówi się już tyle o wojnie, dla dziewczyny liczą się jedynie jej uczucia, których obiektem i celem jest poznany w Warszawie, a potem zjawiający się w sąsiedztwie, młody wykładowca prawa.
Opowieść utkana została ze wspomnień dziadków Autorki. Osadzona w barwnych czasach ich młodości i zbudowana z retrospektyw dawno przebrzmiałych emocji, a jednak – jak sądzę – niezwykle współczesna. Bo Marianna, jak każdy dorastający człowiek ma nieokiełznany apetyt na życie. I jak wszyscy pragnienie dotknąć tabu – bez względu na cenę. Taka chęć zrozumienia własnej cielesności i odnalezienia miejsca w świecie  często kończy się rozczarowaniem, niemniej jest nieodłącznym elementem dorastania. Nieodłącznym i ponadczasowym.  
Doskonała lektura na...lato, ale nie tylko. Lubię takie pozycje.

Upalne lato Marianny ukaże się 27 czerwca.
Obejrzyjcie proszę trailer książki.

4 komentarze:

  1. przed chwilą widziałam zapowiedź tej książki na innym blogu ;]
    poczekam na pierwsze recenzje tej książki i wówczas zdecyduję, czy po nią sięgnąć
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba zapowiedź tej książki, też widziałam ją na innym blogu
    :) Klimatyczny bardzo i taki swojski trailer, będę miała na uwadze tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno po nią sięgnę, czytałam "Przebudzenie" tej autorki i jestem bardzo ciekawa kolejnej książki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.