poniedziałek, 4 czerwca 2012

Książki wędrują do....

OGŁOSZENIE  WYNIKÓW   ROZDAWAJKI:)
Po pracowitym wypisaniu nicków na karteczkach, podzieleniu na pakieciki, odbyło się rodzinne  losowanie i wyniki są takie:)

Pakiet  obyczajowy wędruje do alison2
Pakiet sensacyjny (najbardziej oblegany i pożądany:)) wędruje do retro77
Pakiet psychologiczny wędruje do  scarlett

Dziękuję wszystkim za wpisy, zapraszam nieustająco na bloga. Zwyciężczynie natomiast poproszę o adresy do wysyłki na emaila gazetowego. W tym tygodniu, no ew. najpóżniej za tydzień wyślę listem poleconym. 
_______________________________________________
 
A ja na poprawę humoru przed chwilą dostałam w prezencie nowego Czubaja. Książka jednak zawsze chociaż na chwilę poprawia humor.

19 komentarzy:

  1. Łał - Dziękuje - Huuuuurrrrra :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi tu dobra kobieto nie dziękuję, to los i palce mojego najmłodszego dziecięcia sprawiły:), adres plizzz na emaila.

      Usuń
    2. To dziękuje że palce najmłodszego na mnie trafiły :)

      Usuń
  2. Gratuluje. Szczęśliwe nicki macie już w kolejnych blogowych konkursach wygrywacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom.))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom! A Tobie zazdroszczę prezentu, ja ostatnio zakupiłam pierwszy tom tego cyklu, mam nadzieję, że spodoba mi się na równi z tym pisanym z Markiem Krajewskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Czubaj jest deczko lepszy od Krajewskiego, ale to moje subiektywne odczucie. Ciekawe, jak tobie się spodoba.

      Usuń
    2. Sądząc po tych dwóch powieściach, które czytałam, to bardzo mi się spodoba. Krajewski wydaje mi się trochę bardziej mroczny, przez pryzmat cyklu wrocławskiego osądzając. Czubaj samodzielny od dziś wędruje w torbie, ale zatłoczone autobusy uniemożliwiały czytanie :/

      Usuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę ;)))
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak sie ciesze, z calego serca dziekuje i zaraz wysle adresik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze się cieszysz. Zapomniałam, ze w czwartek wolne, a ja wyjeżdżam z rodzinką, taka jestem zamotana:) Wyśle zaraz po niedzieli.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.