sobota, 23 czerwca 2012

Zagłosujcie proszę na moją recenzję Żony tygrysa, Tei Obreht...bardzo proszę:)

Mam do was ogromną prośbę, na facebookowej stronie Wydawnictwa Drzewo Babel jest konkurs recenzji książki Żona tygrysa autorstwa Tei Obreht, moja recenzja tutaj.
Głosują czytelnicy.
Czy mogłabym w związku tym prosić was o głos, bardzo ładnie proszę:)
A tu zasady konkursu, który trwa do następnego weekendu - zasady pisano w środę, więc chyba do weekendu trwa konkurs, bo jakoś średnio mogę się doliczyć:)
Recenzji jest 6, więc za siedem dni (dzień po opublikowaniu ostatniej recenzji) ogłosimy naszego zwycięzcę. Przez kolejne 3 dni nasi facebookowicze wybiorą swojego zwycięzcę spośród pozostałych 5 recenzji - chcemy się poradzić czytelników, bo to dla nich przede wszystkim piszecie. Mamy nadzieję, że cała akcja konkursowa przysporzy popularności Waszym blogom, bo spisaliście się wszyscy na medal i na pierwszy rzut oka widać, że będzie bardzo trudno podjąć decyzję. 
Trzymamy kciuki, niech wygra najlepszy:) 
ANONS DO GŁOSUJĄCYCH: głosujcie rozważnie, głosujcie szczerze - szanujmy pracę wszystkich, którzy włożyli ogromny wysiłek w ten konkurs.

  • Dziękuję wszystkim, którzy dodali komentarze i kliknęli lubię to:) Faktycznie, trochę w wydawnictwie pogmatwali te zasady. Napisałam do osoby zajmującej się recenzjami z prośba o doprecyzowanie- kiedy i jak głosować, żeby było ważne.  Nawet, jeżeli nie wygram, to i tak jesteście wspaniali:) Facebook to jednak siła, wczoraj recenzję na blogu przeczytało...169 osób.......
  • Czytam, czytam te zasady i coś mi się wydaje, ze zwycięzca wydawnictwa będzie wyłoniony z tych recenzentów, na których recenzje najwięcej osób oddało głosy, a póżniejsze głosowanie na ulubioną recenzję facebookowiczów:) swoją drogą:). Mam nadzieję, ze dobrze zrozumiałam.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Los ci to w książkach i zwierzakach wynagrodzi:):):) dobra kobieto:)

      Usuń
  2. To i ja dwa słowa napiszę :-)
    Pozdrawiam i powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciut pogmatwali te reguły, jesteś pewna że głos pod Twoją recenzją będzie się już liczył? bo piszą że najpierw ogłoszą swojego zwycięzcę a potem przez kolejne 3 dni będzie można głosować... w sumie zawsze może być jeszcze tak że to Ty będziesz zwycięzcą :-) Koniecznie to sprawdź żeby nie wyszło tak, że my teraz głosujemy a jak przyjdzie co do czego będziemy myśleli że już zrobiliśmy to co trzeba... W każdym bądź razie na mój głos możesz liczyć, tylko daj znać w którym momencie będzie ważny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam swój komentarz pod twoją recenzją na FB Drzewa Babel, czy to się liczy jako głos? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chyba trzeba kliknąc lubię to:) Dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  5. Faktycznie-nawet nie próbuję się wgłębiać z zasady ...
    ale zasłużony 'LAJK" już wcześniej postawiłam, a teraz dodałam do niego komentarz
    Pozdrawiam i trzymam kciuki!

    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:0 rzeczywiście tak namieszali, ze szok.
      Na moje pytanie odpowiedzieli mi, że na razie jest głosowanie ogólne, a pózniej będzie tak dla wybrania 2-3 recenzji najbardziej lubianych przez facebookowiczów. I tak nic nie rozumiem:(
      W czwartek jadę na urlop(wreszcie) po powrocie dam wam znać, czy przeslam do finalnego finału:):):)

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.