piątek, 22 lutego 2013

Wyzwanie - Czytamy kryminały, kwestie porządkowe...

Przypominam, że I etap wyzwania trwa do 28 lutego br. do godz. 23.59:)
Do tego czasu możecie zamieszczać o tutaj:)  linki do recenzji.
Przypominam - w styczniu i lutym czytamy kryminały polskie i skandynawskie + Agathę Christie, którą, jako niekwestionowaną królową czytamy nieustająco:)
Kto się jeszcze nie dopisał do wyzwania, zapraszam.
Sprawdżcie proszę czy wszystkie wasze recenzje pododawałam, czasami wpadają do spamów i mogę jakąś przeoczyć.

Po lewo na marginesie macie ankietkę, wyzwanie na marzec/kwiecień będzie zawierało jeden typ kryminałów wymyślony przeze mnie, a o drugim sami zdecydujecie. Zapraszam do głosowania:)

7 komentarzy:

  1. Sprawdziłam, wkleiłam nowego linka i dokleiłam starego, bo go nie ma, czyli Joe Alex "Śmierć mówi w moim imieniu" i Carin Gerhardsen "Domek z piernika"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodane już, dlatego pisze SPRAWDZAJCIE !!!Staram sie niczego nie przeoczyć, ale po spamach zapominam grzebać w poszukiwaniu uciekających linków:)
      To są uroki darmowej poczty na gazecie.

      Usuń
    2. dlatego ja mam darmową pocztę na onecie i gmailu i tam rzadko mi się zdarza, że by coś trafiło do spamu:) i dlatego Ci subtelnie przypominam o różnych linkach mych! Strasznie Ci zazdroszczę Cygler, zakochałam się w okładce, fabuła wydaje się być świetna, a recenzje są tak pozytywne!

      Usuń
  2. Moje dwie recenzje na szczęście nie zaginęły. A i mam jeszcze pytanie - recenzje na blogu mogą być starsze niż dany miesiąc, w którym jest wyznaczony konkretny typ kryminałów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoskie kryminały... to by było ciekawe. Ale stawiam na to, że będziecie czytać angielskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje trzy linki są, a w ankiecie zagłosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.