poniedziałek, 22 września 2014

Kto z Was też jest dumny:)?

Źródło www.gs24.pl
Z naszych mistrzów rzecz jasna. My bardzo, całą rodziną mecz oglądaliśmy:) + sąsiad Austriak.Oczywiście dzieci rano nie można było do szkoły obudzić.
Do pracy dzisiaj (w celach czysto propagandowych) przyniosłam 2 ciasta dla wszystkich (kupne, o świcie nie piekę, aż taka euforia mnie nie dopadła), zostawiłam w służbowej kuchence i obok na szafce powiesiłam kartkę, że to z okazji zdobycia przez polską reprezentację MŚ w piłce siatkowej i podpisałam się:) Trochę polskiej reklamy, propagandy nie zaszkodzi:)
A Wy oglądaliście mecz?
Zabieram się za pracę. Mam trylion emaili w służbowej skrzynce z pytaniami, które się powtarzają, więc odpowiedzi będą na zasadzie - kopiuj+ wklej, ale wykonać to trzeba.
Miłego poniedziałku.

11 komentarzy:

  1. Siatkówkę oglądam od iks lat, jeszcze w szkole podstawowej zaczęłam... I jestem dumna niesamowicie, bo świadkiem czegoś takiego jeszcze nigdy nie byłam, zasłużyli na to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My również oglądaliśmy całą rodziną:) Jasne, że jestem dumna niesamowicie! Mąż dawał im marne szanse ale ja wiedziałam, że są w stanie wygrać. I wygrali. Nasze chłopaki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanką nie jestem, nie oglądałam żadnego meczu tych mistrzostw, ale fajnie, że wygrali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że wszyscy Polacy powinni być dumni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam z tatą jak zwykle i radości nie było końca! :) A z tym ciastem - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to były emocje. Ogromne. Brawo dla naszych Mistrzów.
    To taki pozytywny akcent w dzisiejszej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem dumna !!! przez całą noc spać nie mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ja ja !!!!! Kocham siatkówkę i jestem mega dumna. Ta drużyna zasłużyła na to jak nikt inny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że oglądałam. Nie przepuszczę żadnej większej imprezy, w której biorą udział nasi reprezentanci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wszyscy oglądali :) Ogromna radość i GRATULACJE dla naszych siatkarzy. Oglądam siatkówkę chyba od jakiś piętnastu lat i mocno kibicuje naszym siatkarzom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My też jesteśmy dumni, wręcz pękamy z dumy. Polskaaaa, biaaało-czerwoni :-)))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.