sobota, 27 września 2014

Wyprzedaży c.d.czyli kolejne weekendowe książkowe porzadki...

Kochani, z żalem (serce mola książkowego krwawi), ale z powodów czysto logistycznych (mieszkanie z gumy nie jest, a moja przyjaciółka, też już na książki miejsca nie ma) oraz posiadania niektórych tytułów zdublowanych, od kilkunastu dni robię wyprzedaż na blogu.  
Część książek sprzedałam, kilka wymieniłam, a o to ostatnia porcja tytułów, które chętnie odstąpimy innym molom.
Mam do odsprzedania tytuły, które widzicie poniżej. Wszystkie książki są w idealnym stanie.
Cena to 1/2 ceny okładkowej + koszt wysyłki listem poleconym.
Przy 2 książkach wysyłka 5zł., przy 3 ksiazkach - gratis. W grę wchodzi już tylko sprzedaż. Wymiana nie miałaby w naszej sytuacji już sensu.
Jeżeli jest ktoś chętny piszcie proszę na email anetapzn@gazeta.pl
















































































1 komentarz:

  1. Niestety nie poratuje ciebie, bo sama czekam jak na boskie zmiłowanie, kiedy przeprowadzę się do nowego mieszkania, to dokupię kilka regałów na książki bo teraz nie mam gdzie ich trzymać.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.