środa, 2 stycznia 2013

Głosowanie- wpiszcie się jeszcze raz kto głosował... proszę...Kto wygra książkę...

Bardzo was przepraszam, wykasowałam niechcący post, w którym wczoraj wpisywaliście się, kto głosował w ankietce obok. 
Bardzo was proszę, wpiszcie się w komentarzach raz jeszcze...
Pamiętam, że głosowali: Magda K-ska, Sardegna, Miłośniczka książek, Cyrysia, Kasia J, jeżeli jeszcze kogoś pominęłam to dopiszcie się proszę...przepraszam za ten bałagan, ale koszmarnie boli mnie dziś głowa, w ogóle czuję się, jakby mnie 2 czołgi rozjechały..coś chyba z wiedeńskim ciśnieniem i aurą nie tak.
Wczoraj byliśmy po południu na spacerze, zrobiłam kilka zdjęć i razem z sylwestrowymi sztucznymi ogniami zamieszczę w tym tygodniu.
Spośród osób, które głosowały i wpiszą się tutaj (i obserwują mój blog) rozlosuję kulinarno-książkową niespodziankę, którą prześlę w ciągu 14 dni od otrzymania adresu do wysyłki. Głosujemy na zwycięski przepis do 08.01.2013r. do godz. 23.59
Zwycięzce podam 10.01.2013r. a powyższa książka Annabel Langbein, która jest nagrodą w konkursie kulinarnym zostanie w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników wysłana na podany adres w Polsce.
Poniżej zdjęcia potraw, na które możecie głosować, a przepisy znajdziecie tutaj:)


Ciasto z budyniem
Kotlety z kaszy gryczanej


Ciasto krówka

Ciasto pleśniak
Rolady śląskie

Rewelacyjny sernik
My za godzinkę wyjeżdżamy do Polski:) trzymajcie kciuki za podróż.
Na drogę mam lekturę
Teraz śniadanie, pakowanie i w drogę.
A jak tam u was, dzisiaj do pracy idziecie czy jeszcze macie wolne?
I tak sardegna, możesz podać na który przepis głosowałaś, który tak apetycznie wygląda:)
Miłego dnia wam życzę.

6 komentarzy:

  1. mnie pamiętasz widzę, ale powiem Ci na co głosowałam, na sernik, bo wygląda tak puszyście, że można latać!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja tylko potwierdzę, że dobrze pamiętasz - głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też głosowałam :) Na kotlety gryczane! Wyglądają świetnie, a z przepisu na 100% skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam wczoraj. :) Na rolady śląskie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie głosowałam, ale za to chętnie wprosiłabym się do kogoś na ciasto-krówkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja głosowałam na "rewelacyjny sernik"
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.