czwartek, 3 stycznia 2013

Lektury + Wyzwanie-Czytamy historyczne książki (kilka uwag)...

Słodkie noworoczne lenistwo w domu - do końca tygodnia mam wolne, ale najbliższy poniedziałek po prawie 3-tygodniowej przerwie od pracy będzie bolesnym zderzeniem z rzeczywistością. 
Ale do poniedziałku jeszcze kilka dni, więc póki co ciesze się wolnym. Dzieci wyprawione do szkoły w jękach (ich), trudzie i znoju (moim). Najmłodsze dziecię mąż odwiózł do przedszkola po drodze do pracy, a ja wstawiłam pranie i naszykowałam sobie ot taką porcyjkę lektur na najbliższe dni.
Czytaliście, którąś z w/w książek? Jak wrażenia?
Czekam także na informację, że mogę w sklepie weltbildu odebrać paczkę z zamówionymi książkami na wyprzedaży. Cały czas mam nadzieję, że to tylko czyszczenie magazynów i, że przynajmniej wydawnictwo ocaleje.
Wczoraj w trakcie jazdy z Wiednia do domu czytałam Irenę Kalicińskiej. Zostało mi ok. 70 s. do końca, więc po południu powinnam napisać recenzję. Taka dobra książka, aż sama jestem zdziwiona. 
Do zrecenzowania czeka także ta o to pozycja o uwielbianym przeze mnie Aleksandrze Wielkim.  Podczytywałam ją przez kilkanaście ostatnich dni i  skończyłam. 











A teraz kilka słów o wyzwaniu Czytamy książki historyczne.
Kto jeszcze nie dołączył do całkiem sporej grupy osób, zapraszam, wszystkie informacje znajdzie tutaj.
Wyzwanie trwa już 7 tygodni i chciałabym wam bardzo serdecznie podziękować za tak liczny w nim udział. Jeżeli mam być szczera, to nie spodziewałam się takiego odzewu, tym bardziej, że książki historyczne nie przez wszystkich są lubiane.
Czekam na kolejne wasze recenzje i gorąca prośba - przejrzyjcie proszę, czy wszystkie nadesłane przez was recenzje zamieściłam - ostatnio poczta w gazecie szwankuje i niektóre komentarze wpadają do spamu, mogło się zdarzyć, że któryś przeoczyłam.
Miłego dnia wam życzę.

4 komentarze:

  1. O jak Ci zazdroszczę tego wolnego czasu. Sama rozkosz - dzieci do szkoły a Ty hyc! do czytania.
    Życzę przyjemnej i owocnej lektury.Niestety nie znam żadnej z książek, które masz zamiar czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Intrygę i namiętność - dobra na odstresowanie się :-) Reszty nie znam, ale mam na oku - wybrałaś ciekawe książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodaję link do wyzwania, o to mi chodziło, pewnie w spamach wylądował i nie zauważyłam, dziękuję:)

      Usuń
  3. Ja nie potrafię się przekonać do historycznych książek, ale to nie oznacza, że nie próbuje. ,,Intrygę i namiętność'' czytałam i o dziwo byłam bardzo pozytywnie zaskoczona tą książką. Co do wyzwania, to niestety spasuje, bo znając siebie, to jak zwykle nie będę miała czasu na realizacje tego celu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.