wtorek, 8 stycznia 2013

Czytamy literaturę skandynawską - zapraszam do nowego wyzwania...

Tutaj link do wyzwania.
Wyzwanie ma tym razem formę osobnego bloga. 

Regulamin wyzwania


  1. Chętnych do współtworzenia naszego skandynawskiego wyzwania zapraszam do zgłoszenia chęci udziału, podając adres e-mail w komentarzach.
  2. Wyzwanie jest bezterminowe.
  3. Tematem przewodnim wyzwania jest literatura skandynawska. Teren Skandynawii to nie tylko Szwecja, Dania, Norwegia, ale także Islandia, Finlandia, Estonia.
  4. Osoby biorące udział w wyzwaniu proszone są o dodawanie recenzji pozycji z lit. skandynawskiej. Interesuje nas każdy rodzaj literatury od bajek, poprzez opowieści o Muminkach, kryminały po powieści psychologiczne, obyczajowe i podróżnicze.
  5. Skandynawski ma być autor recenzowanej książki. 
  6. Na blogu może być kilka recenzji jednego tytułu, każdy z nas jest przecież inny, każdy daną książkę może inaczej odebrać. W związku z  tym, gdy zobaczycie 10 recenzji Millenium, nie wahajcie się dodawać 11-stej:)
  7. Dodawajcie etykietki do każdego postu ze swoim nickiem,  imieniem i nazwiskiem autora, typem literatury - norweska, islandzka etc i rodzajem danego gatunku literackiego - powieść, kryminał, bajka etc ułatwi to odnalezienie poszukiwanej pozycji.
  8. Możecie umieszczać tyle recenzji ile chcecie, ale maksymalnie 1 dziennie.
  9. Na swoim blogu zamieśćcie proszę podlinkowany baner wyzwania (gdy już ten baner będzie istniał:))..
  10. W razie pytań piszcie anetapzn@gazeta.pl
Na blogu znajdziecie też stronę - Warto przeczytać... z subiektywnym poleceniem literatury skandynawskiej. Jeżeli uważacie, że jakiejś książki w tym spisie brakuje, dopiszcie ją w komentarzach.
  • I moja gorąca prośba - szukamy kogoś kto nam w czynie społecznym zrobi jakiś fajny banerek...ja mam dwie lewe ręce... 

 

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać literaturę skandynawską.
    Jednak najpierw muszę upewnić się, że poradzę sobie z wyzwaniami (14), do których się już zapisałam. Jeśli mi się to uda z chęcią się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od niedawna zaczęła się moja miłość do Skandynawii :D Niestety, nie czytałam żadnej książki autora pochodzącego z tamtych stron. Mimo to zaryzykuję ;) Myślę, że dzięki temu wyzwaniu wpadnie do mnie kilkanaście ciekawych pozycji ^^ Zgłaszam się!

    gabriela.matlak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście jak tylko napatoczy mi się coś skandynawskiego, to zaraz się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chętnie, to chyba najbardziej przeze mnie lubiana literatura.
    monotema@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosta Berling przeczytany! akacaj68@onet.eu . Na razie recenzję można przeczytać u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chciałabym wziąć udział. ;]
    zaslodkakawae@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, wysłałam ci zaproszenie na emaila. Jak dziś nie dotrze daj znać.

      Usuń
  8. Teraz dopiero zobaczyłam to wyzwanie... Ślepowron jestem, ot co. W każdym bądź razie chętnie się zgłoszę, jeśli tylko można zamieścić recenzję, którą już się wrzuciło do siebie na bloga. Mam już przeczytanego Arne Dahla i teraz kończę drugi tom cyklu Mari Jungstedt. Mój mail: paulaa.szym@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecinko kochana, a co jak będziesz w wieku babci Anetki:):)
      A serio, zdarza się, wysłałam ci na emaila zaproszenie:)

      Usuń
    2. Aha mozesz zamieszczać też stare recenzje:)

      Usuń
    3. Nie takie stare, jeno już publikowane :D

      Usuń
    4. A ta jedna dziennie, to jedna recenzja dziennie w ogóle, czy jedna recenzja dziennie jednego autora? Bo jeśli to pierwsze, to muszę usunąć posta.

      Mogę spróbować zrobić banerek ale moje zdolności artystyczne też są raczej umowne. Wyślę ci na maila i zdecydujesz, czy się nadają.

      Usuń
  9. Mam spóźniony zapłon, ale zgłaszam się .
    Czy mogę wrzucić wszystkie przeczytane w tym roku, czy również z poprzedniego okresu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, tylko podaj email, żebym mogła wysłać Ci zaproszenie.

      Usuń
    2. Bardzo miło mi będzie Aneto zobaczyć swój blog w blogrrolu bloga, który współtworzę, ale również było by mi ogromnie miło gdybyś ujęła mnie w blogrrolu swego bloga.
      To jest oczywiście tylko delikatna sugestia.

      Usuń
  10. Czy to wyzwanie jest aktualne również w tym roku ? : D Bo z przyjemnością chciałabym się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.