piątek, 29 marca 2013

Wesołych Świąt+ kwestia wywiadu z H. Cygler+ wyzwania...


Chciałabym Wam złożyć życzenia przede wszystkim zdrowych, radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy, żebyście się nie przejedli, czas spędzili tak jak o tym marzycie i znaleźli chwilkę na wspaniałą lekturę.

Co do zbierania pytań do wywiadu z Hanną Cygler, przedłużam termin wpisywania pytań do 01 kwietnia br. do godz. 23.59 To nie pryma aprilis:)  To w myśl zasady, że szewc bez butków chodzi:) sama nie mam kiedy pomyśleć nad pytaniami, a i u was pewnie przedświąteczny młyn. Liczę, że w te wolne dni natchnie mnie i wymyślę super pytania:)

Przypominam o wyzwaniach: Czytamy kryminały, II etap trwa tylko do 23 kwietnia br. 
Wasze linki uzupełniłam, zajrzyjcie, sprawdźcie proszę.
Dzisiaj uzupełnię linki w wyzwaniu Czytamy książki historyczne.  
I przypominam o wyzwaniu - Czytamy literaturę skandynawską 
Banerki i wejście do wszystkich wyzwań po lewo na blogu:)
Miłego dnia. 

 

12 komentarzy:

  1. Wzajemnie wesołych świąt, wygląda na to, że będą bardziej zimowe niż Boże Narodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę ci Zdrowych, Wesołych świąt wielkanocnych.
    Pytania do autorki już zadałam i również jeśli chcesz oczywiście, to zapraszam do mnie do zadawania pytań konkursowych.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych, radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę udanych świąt, a przede wszystkim ciepłym, bo za oknem zima jak malowanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie i Twojej rodzinie także: zdrowych i pogodnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy !!
    Wesołych świąt życzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt Anetko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2013/03/zima-zima-ale-jajeczka-trzeba-zrobic.html#h=1095-1364582640667

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych i ciepłych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.