czwartek, 6 czerwca 2013

Ankieta+ pytania- jakie kryminały będziemy czytać w lipcu i serpniu!!

Po lewo jest ankieta, bardzo uprzejmie prosze zagłosować.
Można oddać tylko 1 głos. Czas macie 7 dni, czyli do 13 czerwca do godz. 23.59..
Drugi rodzaj kryminału wymyślę ja, czyli matka założycielka wyzwania. Na pewno będzie on związany z wakacjami:)
Ps. Ja nic absolutnie nie narzucam, ale w ankiecie ma wygrać kryminał francuski i hiszpański:)

I mam pytanie - wzorem Viv, chciałam zapytać was, czy w lipcu i sierpniu chcecie także nadrabiać kryminalno-recenzyjne zaległości? Tzn. jeżeli ktoś nie przeczytał jakiego kryminału z tego półrocza, będzie mógł nadrobić zaległości i dodać recenzję. Wypowiedzcie się proszę, czy chcecie, czy nie.

Przypominam, że cały czas można dodawać (poza konkurencją) kryminały Agathy Christie.

A teraz sprawdżcie proszę, czy wszystkie recenzje dotarły do mnie:

  • Recenzje maj/czerwiec 2013r. (ten etap trwa do 30 czerwca 2013r.)
  • Czytamy kryminały włoskie i z akcją rozgrywającą się w małym miasteczku.  
Anetapzn
kryminał małomiasteczkowy
Śmiertelnie poważna sprawa - Ryszard Ćwirlej

Gosia B
kryminał małomiasteczkowy
Ostre przedmioty - Gillian Flynn  
 
Magda K-ska
kryminał małomiasteczkowy
Krąg - Bernard Minier
Teściową oddam od zaraz - Małgorzata J. Kursa
Zamiast ciebie - Sofie Sarenbrant

Moleslaw
kryminał małomiasteczkowy
Hamish Macbeth i śmierć bezwstydnicy - M.C.Beaton
Hamish Macbeth i śmierć snobki - M.C. Beaton
Hamish Macbeth i śmierć żartownisia - M.C.Beaton

Oisai
Zapach nocy - Andrea Camilleri

Skrzat
kryminał włoski
Świadek mimo woli - Gianrico Carofiglio   
Prawda ukryta w oczach - Giorgio Faletti
Z zamkniętymi oczami - Gianrico Carofiglio

Viv
kryminał włoski
Śmierć w La Fenice - Donna Leon
kryminał małomiasteczkowy
Morderstwo na mokradłach - Sasza Hady

Wiki 
kryminał małomiasteczkowy
Detektywi w służbie miłości - Agatha Christie
Morderstwo w klasztorze - Donna Fletcher Crow 

15 komentarzy:

  1. chcemy nadrabiać zaległości :) przynajmniej ja, bo zapominam podawać przeczytane :(
    zagłosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I jestem tego samego zdania, co powinno wygrać ;) Amerykańskie kryminały to takie banalne. ;)

      Usuń
    2. Właśnie dlatego lepiej mniej popularne, skoro wyzwanie to wyzwanie ;)

      Usuń
    3. Jak nie wygrają teraz to na jesień na 100% będą francuskie i hiszpańskie.

      Usuń
  3. Zagłosowałam. Ciekawe które kryminały wygrają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A, ja jeszcze: małomiasteczkowo P.D. James, Z nienaturalnych przyczyn http://kuzynka-sasza-poleca.blogspot.com/2013/05/z-nienaturalnych-przyczyn-pd-james.html
    I już głosuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało mnie tu, ale przeczytany kryminał australijski mogę zaliczyć do małomiasteczkowych więc jak tylko napiszę post wrzucę link.
    W ankiecie udział wzięłam.))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, mam okropne wyrzuty sumienia względem tego wyzwania, bo ciągle nie udaje mi się nic przeczytać. A to akurat mam ochotę na inną książkę, a to recenzenckie czekają i tak mi schodzi. Moim zdaniem pomysł z nadrabianiem jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama co prawda udziału nie biorę ale z przyjemnością czytam recenzje. A i w ankiecie udział wzięłam. Taka byłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zagłosowałam! I bardzo bym prosiła o możliwość nadrabiania, bo nie mogłam się poświęcić temu wyzwaniu tak jakbym chciała, prooooszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje prośby zostaną wysłuchane:) Ja też mam zaległości we własnym wyzwaniu.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.