czwartek, 9 sierpnia 2012

Dostałam dzisiaj niesamowitą książkę.

Zachęcałam do poszukania pamiętników Starego Doktora i dzisiaj dostałam tę książkę w prezencie. Jestem przeszczęśliwa. 
Książka ta, to jeden z najważniejszych polskich pamiętników XX wieku. Korczak podczas wojny z oddaniem zabiegał o dobro swoich podopiecznych, a jeszcze starał się ratować kolejny dom dziecka, w którym panowały wyjątkowo ciężkie warunki.
Pamiętam, jak kilka lat temu czytałam poprzednie wydanie Pamiętników... zrobiły na mnie kolosalne, trudne do opisania wrażenie. 
Ciekawe, jak książkę odbiorę teraz.
Recenzja wkrótce.

8 komentarzy:

  1. Ooo, bardzo chętnie przeczytałabym tę pozycje:)
    Właśnie wczoraj mojemu Malutkowi (trzy lata) opowiadałam o Korczaku. Myślę, że jest na tyle pojętny, że powinno się z nim rozmawiać jak z dużym chłopcem. Tego chciałby Korczak. Tak myślę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty szczęściaro :) Gratulacje i miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, sama będę musiała po po te pamiętniki sięgnąć, gdyż oczywiście Janusz Korczak i jego działalność jest mi znana ale dobrze byłoby powiększyć zasób tych wiadomości , tym bardziej, że był ro niezwykły człowiek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Troszkę zazdroszczę i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent, czekam na recenzję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały człowiek, jego biografia pewnie też taka będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam zupełnie nastroju na taką książkę ale masz racje to musi być świetna i ciekawa książka - może innym razem:)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.