czwartek, 5 maja 2016

Zapowiedź...

Jojo Moyes jest niewątpliwie gwiazdą wśród pisarek zagranicznych (wszystkie, naprawdę wszystkie jej książki od kilku lat są na listach bestsellerów, często nawet równocześnie – Moyes wyrównała rekord Harlana Cobena, któremu udało się wprowadzić w Stanach na listy bestsellerów trzy różne książki równocześnie).


10 czerwca na ekrany kin w Polsce wchodzi film Zanim się pojawiłeś , który powstał na podstawie wcześniejszej powieści Moyes.  

Książka (którą widać powyżej) opowiada o dalszych losach Lou, czyli głównej bohaterki z Zanim się pojawiłeś.
Miałam okazję kilka miesięcy temu czytać Kiedy odszedłeś w wersji niemieckojęzycznej...rewelacja:)
Polecam.
Zgadzam się z wydawcą, że to cudowna opowieść , miejscami zabawna, miejscami wzruszająca i przede wszystkim bardzo prawdziwa, zbierająca doskonałe recenzje zarówno wśród czytelniczek, jak i w opiniotwórczych mediach.
Książka ukaże się na początku czerwca.
 
 
 



2 komentarze:

  1. Wszyscy chwalą autorkę i jej twórczość, ale ja nie miałam jeszcze okazji poznać... Za dużo książek, które mnie wołają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się jej doczekać, tak chciałąbym ją przeczytać, a nawet nie mogę sobie powtózyć pierwszej części, bo pożyczyłam przyjaciółce

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.