poniedziałek, 2 maja 2016

Konkurs na komentarze...rozwiązanie konkursu kwietniowego:)





W kwietniowym etapie konkursu na komentarze zwyciężyła...Aga.

Gratulację:)
Aga, wybierz sobie proszę książkę z poniżej zamieszczonych, napisz jej tytuł i adres do wysyłki na email: anetapzn@gazeta.pl 
Wysyłka pod koniec tygodnia listem poleconym.
I rozpoczynamy (wczoraj rozpoczęliśmy) etap majowy. Książki spośród, których będzie można wybrać tę jedyną pokażę za kilka dni... 

Przypominam, nie zamieszczam komentarzy z linkami do bloga, rozdawajek etc. 
Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.

 

8 komentarzy:

  1. Aga nie dała nam szans. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Agi, no i bawimy sie dalej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. buuuu a nie mówiłam, że mam pecha :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ☺☺. Dziś mam dobry dzień, podczas imprezy w bibliotece wygraliśmy 2 książki,ta jest trzecia. Ależ mi dopisało szczęście ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.