sobota, 4 sierpnia 2012

Seria fantastycznych albumów miejskich...

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować serię Miasta w biegu
Są to albumy zawierające zdjęcia najpiękniejszych miast polskich.
Za tydzień mamy odwiedziny znajomych z Austrii i szukałam dla nich czegoś nieoklepanego na prezent, w ten sposób wpadły mi w ręce te albumy. A ponieważ wiem, ze obydwoje interesują się fotografią, lubią książki i zwiedzanie, więc sądzę, że prezent powinien im się spodobać.
Seria ta jest o tyle inna, że zawiera tylko biało czarne zdjęcia i ukazuje inne miasta, nie spacerujemy z fotografem utartymi ścieżkami turystycznymi, a poznajemy miasto, jakby od wewnątrz.
Co istotne w przypadku mojego prezentu, wszystkie albumy są w wersji językowej polsko - angielskiej.
Autorem tych pięknych zdjęć jest Krzysztof Plebankiewicz.  
Każdy album liczy 120 s, na każdej stronie znajduje się jedno zdjęcie, ja wybrałam tylko kilka, wszystkich nie mogłabym zamieścić:). 
Na razie ukazały się trzy miasta: Wrocław, Warszawa, Trójmiasto. Te trzy albumy kupiłam i chciałabym je wam zaprezentować. Z tego co wyczytałam Wydawnictwo Alegoria, wydawca książek ma w planach także wydanie Poznania i Krakowa, a ja mam nadzieję, że fotograf zajrzy także do mojej Łodzi:).
Zapraszam na czarno - biały spacer po Wrocławiu.




A teraz spacer po Warszawie:






I ostatni spacer, tym razem Trójmiasto:







3 komentarze:

  1. Znawczynią fotografii nie jestem, ale zdjęcia mi się podobają. Też nie miałabym nic przeciwko takim albumie o Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł! Szczególnie podoba mi się album o Wrocławiu, ale pozostałe dwa też są przepiękne. Ciekawe, jaki będzie ten po Krakowie?

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.