sobota, 7 czerwca 2014

Książki wędrują do...+ wymianka +gorąca prośba

Uprzejmie donoszę, iż:
Pogrzebany wędruję do Moje książki;
Poszukiwany żywy lub martwy wędruje do Melanii K;
Śmiertelna dawka wędruje do Wiki.
Tak mi wyszło w losowaniu:)
Serdecznie gratuluję i wypatrujcie kolejnej rozdawajki. Przeprowadzamy się obecnie więc następuje spowodowana siłą wyższa (czytaj presją męża) selekcja książek. Serce krwawi, ale cóż robić...
Za kilka dni znowu zamieszczę 2-3 książki, które chętnie podam dalej.

Zwycięzców poproszę o przesłanie na email: anetapzn@gazeta.pl adresów do wysyłki książek (na terenie Polski). Wysyłka w ciągu 7 dni od otrzymania adresu, listem poleconym. 

Kilku książek chcę się także pozbyć na zasadzie wymiany. Jeżeli jesteście zainteresowani zajrzyjcie proszę o tutaj.  Może coś przypadnie wam do gustu, może jakiejś pozycji chcecie się pozbyć.

I moja gorąca prosba - doceniam wszystkie komentarze jakie tu zamieszczacie, ale nie będę publikować komentarzy w stylu - nie dla mnie, może przeczytam z adresem bloga pod spodem. Ten blog nie jest słupem reklamowym. 

Przypominam o dodawaniu linków w wyzwaniu - Czytamy kryminały. 


3 komentarze:

  1. Dziękuję Anetko, bardzo się cieszę, a wiedz że i mój mąż bardzo się cieszy :) lubi takie książki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.