sobota, 14 grudnia 2013

Rozdałam 3 książki:) czyli nowe losowanie i jego ofiary:)

Po konkursie urodzinowym na blogu wylosowałam 5 osób, do których miało trafić 5 książek. Adresy otrzymałam tylko od Kasi Chojeckiej-Jędrasik i Cyrysi. O dosłanie adresów przez pozostałe 3 osoby prosiłam wczoraj. Niestety, adresów nie otrzymałam.
W związku z  tym dzisiaj, w piątek 13-go wylosowałam kolejne osoby, które otrzymają książki. Na adresy do wysyłki (w Polsce) czekam do 24 grudnia do godz. 23.59, ślijcie je na email anetapzn@gazeta.pl. 
Póżniej (jeżeli adresów nie otrzymam) książki zostaną przeznaczone na nagrody w innym konkursie.

I tak, książki wędrują do:
Wspaniałość życia do Klementynki
Dzika ziemia do Enoug
Dobrzy ludzie do Elleny.


4 komentarze:

  1. Ze swojej strony jeszcze raz dziękuję :) No i gratuluję nowym szczęśliwcom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami dobrze być ofiarą, jak widać. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Szkoda, że i tym razem się nie udało. Książki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak dobrze, że zajrzałam, bo tak mogłabym książkę przegapić!

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.