wtorek, 5 grudnia 2017

Licznik złapany, ogłoszenie wyników...




Miło mi poinformować, iż kilka osób złapało licznik, dostałam 5 emailii w tym niestety 1 bez załącznika :(. Następnym razem (bo będzie kolejne polowanie) wysyłajcie może nawet 2x żeby mieć pewność, że załącznik przejdzie.
Wygrał email, który dotarł do mnie najwcześniej
Przysłała go Sandra.c1990 i to ona wygrywa pakiet 6 książek.
Gratuluję.
Wszystkim dziękuję za polowanie.
Wkrótce ogłoszę nowe i zaprezentuję pakiet książek-nagród.

Sandrę poproszę o emaila z adresem na terenie Polski, do wysyłki na mój email anetapzn@gazeta.pl.
Na adres czekam do końca br. Po tym terniniue stosik otrzyma kolejna osoba, ta która jako 2. przysłąłą scan. 
Sandra, napisz proszę w komentarzach tu w tym poście, że wysłałaś adres, żeby w spamach nie wylądował. 
Wysyłka książek paczką w ruchu, pocztexem lub pocztą polska w ciągu tygodnia. Sama wybierz, jaki dostawca najlepiej ci odpowiada.

9 komentarzy:

  1. Gratluję! Sama próbowałam złapać licznik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na screenie jest 900, 009, a nie miało być 909,909? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama też polowałam i ustrzeliłam 909,909, ale ktoś był szybszy. ;) Gratulacje! Świetna wygrana. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w tym roku ogłoszę kolejne polowanie w drodze do miliona wejść... wypatruj, może tym razem się uda. Musze tylko zrobić stosik nagród na wygraną.

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.