piątek, 8 grudnia 2017

Wygraj zbiór opowiadań Julio Cortazara....




Dzięki Wydawnictwu Muza mogę wam zaoferować jeden zbiór opowiadań wspaniałego pisarza Julio Cortazara.

Książka powędruje do osoby, która:
  • obserwuje mój blog
  • dodała mnie do goole followers
  • w tym roku zamieściła minimum 2 komentarze pod moimi postami
  • i tutaj w komentarzach napisze kilka zdań na temat swoich pozytywnych bądź negatywnych doświadczeń z opowiadaniami....
Zwycięzcę wybiorę sama, więc to będzie subiektywny wybór, więc od razu zaznaczam - reklamacje nie będą przyjmowane :)

Wysyłka książki na terenie Polski, najchętniej paczką w ruchu, ale jak ktoś ma możliwość odebrania tylko na poczcie..i tak książka zostanie wysłana:)

Tom liczy sporo stron, jest pięknie wydany i waży prawie 1 kg.

Więc do dzieła...konkurs trwa do 13 grudnia 2017r.do godziny 23.59 czasu blogowego Chciałabym, żeby książka do zwycięzcy dotarła jeszcze w tym roku.

4 komentarze:

  1. Chciałabym wygrać ten zbiór. Lubię opowiadania, jeśli sa dobrze napisane. Prus i Cygan, a nawet Christie. W opowiadaniach można zawrzeć więcej niż w powieści. Czytam teraz 'Grę w klasy', więc ten zbiór mnie mocno zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo bym chciała, jeszcze nic Cortazara nie czytałam, wiec może wart od takiej małej formy zacząć. Rzadko czytam opowiadania więc może Cortazar mnie przekona, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś nie byłam przekonana do opowiadań. Uważałam, że przy opowiadaniach nie mogę tak do końca zżyć się z bohaterami, że ta forma jest za krótka i niepełna. Wszystko się zmieniło, kiedy zaczęłam sięgać po opowiadania Stephena Kinga. Wtedy zrozumiałam, że mają one swój urok, że pomimo tego, że są krótkie to bardzo dobrze mi się je czyta. Teraz bardzo chętnie sięgam po takie książki. Opowiadania czyta się szybko, a zawsze przecież można je sobie dawkować. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.