sobota, 13 grudnia 2014

Pytanie do Was ...

Mam nadzieję, że Wy odpowiecie na moje pytanie...chodzi konkretnie o podanie kilku kategorii kryminałów do przyszłorocznego wyzwania. 
Przypominam, iż chodzi zarówno o "narodowość" kryminału i autora (np. angielskie, chińskie:):), jak i tematykę (z seryjnym mordercą w tle, śledztwo prowadzi kobieta etc.). 
Czekam na Wasze pomysły. Oczywiście od tych osób, które chcą w przyszłym roku brać udział w wyzwaniu.

Do końca br. czekam na linki Waszych recenzji. Przypominam, iż osoba, która doda w wyzwaniu najwięcej linków dostanie pakiet 2 kryminałów. Na razie na czoło peletonu:) kryminalnego wysuwa się ubiegłoroczna zwycięźczyni.


2 komentarze:

  1. Z mojej strony polecam nasze, polskie kryminały. Właśnie czytam takowy i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem za kryminałami polskimi :) co do innych haseł to może kryminał gdzie akcja dzieje się w stolicy

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.