wtorek, 18 listopada 2014

Zaraziłam się chyba i ja:)

Biurko w biurko ze mną w pracy siedzi przemiła koleżanka, która jest wręcz maniaczką Yankee. Ponieważ ja do świec i wosków podchodziłam i nadal podchodzę z lekkim dystansem (nie to, żebym nie lubiła, po prostu nie szaleję), dawała mi w prezencie - a to świecę, a to woski, a to kominek.Ja rewanżowałam się czymś polskim- a to bomboniera śliwek w czekoladzie, a to miodzik lub porcyjka pierogów własnej roboty,a  to coś innego:) Przyznam wam się, że nasze polskie jedzonko przyjmowane było/jest przez moją koleżankę z zachwytem. Podobnie, gdy np. przyniosę do pracy ciasto, albo jakąś sałatkę, dla wszystkich.:)
Wczoraj też dostałam świecę - Wisienki na śniegu:) Tak na sucho wąchane wydają się fajne. Zobaczymy, jak to będzie, gdy świecę zapalę. Mam już 6 świec. Czas najwyższy zacząć je palić:)
Ktoś Wisienki na śniegu zna, palił?
Miłego dnia:)

8 komentarzy:

  1. Ja nie miałam jeszcze osobiście poznać Yankee, chociaż słyszałam sporo o ich świecach. Ja zawsze ostrożnie podchodzę do wosków, ponieważ rzadko mają naprawdę intensywny zapach, który można poczuć. Ale może kiedyś wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce jest niedostępna, więc tym bardziej czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a dlaczego niektóre świece są w Polsce niedostępne? Nie rozumiem zupełnie.

      Usuń
  3. A może i ja się w końcu zarażę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam wisienki na śniegu, ale brzmi tak apetycznie, że chętnie bym poznała zapach tej świecy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi cudnie :) Również się coraz bardziej zarażam tymi woskami, strasznie popularne się zrobiły tu, w blogosferze :) Tylko kwestia czasu, jak zapalę swój pierwszy wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest, ale w Polsce nie do zdobycia :( Ja polecam Angel's Wings - delikatna i piękna. na początek idealna. Zazdroszczę takiej koleżanki przez biurko, ja mam facetów w moim dziale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na opinię :) Od niedawna zaraziłam się miłością do YC :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.