sobota, 12 marca 2016

600,000 upolowane:)

Zwycięzcą w konkursie jest Melisa 2004.
Gratuluję.
Czekam na tytuły 2 książek, które chcesz otrzymać w prezencie i adres do wysyłki. Napisz proszę na email: anetapzn@gazeta.pl


Przypominam o innym konkursie...
Ponieważ mam trochę książek do rozdania - podwójnych egzemplarzy, ew. takich, do których już na 100% nie wrócę, a zajmują tylko miejsce na regale, postanowiłam co miesiąc nagradzać 1 osobę najaktywniej komentującą posty na moim blogu. Ale...nie chodzi o napisanie -, poszukam, to nie dla mnie, ciekawe etc. Należy się bardziej wysilić:)

W grę nie wchodzą komentarze z linkiem do bloga, zabawy, rozdawajki etc. Te odpadają z marszu (że tak się wyrażę), nie będą nawet czytane, ani zamieszczane na blogu.
Po zakończonym miesiącu będę prezentować zwycięzcę i dawać do wyboru 1 spośród 3-5 książek. 
Książki będą wysyłane listem poleconym tylko na terenie Polski.
Jeżeli macie ochotę się pobawić, zapraszam.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję. Ps. Wysłałam do Ciebie przed chwilą e- maila w sprawie pewnego projektu blogowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Melisy, a tak mialam nadzieje, ze mi sie uda, zagladalam i zagladalam, a potem jak wyszlam z domu to Melisa wygrala;)))) dzieki za fajna zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję celnego strzału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeest, udało się!!! :D
    Bardzo dziękuję, już wysyłam maila!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje zarówno dla wygranej, jak i dla Ciebie za tyle odsłon:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku. Teraz do 1 000 000 już z górki. :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.