sobota, 6 maja 2023

Wiem, co czujesz - Gabriela Gargaś



Wydawnictwo Literackie, Moja ocena 5,5/6
Cudowna, pełna ciepła, nadziei opowieść. Taki idealny plasterek na smutki i zbolałą duszę. Jednocześnie to opowieść, która bardzo mocno przeczołgała mnie emocjonalnie. Czytając kolejne strony czułam się, niczym wrak, kilka razy się popłakałam i bardzo bałam się końca, tego co autorka wymyśliła.
Każdy z nas ma czasami dosyć, tak naprawdę dosyć, wszystkiego. Każdy z nas uważa, że jego pech, nieszczęścia, niepowodzenia są najważniejsze i nikt nie ma gorzej. Jeżeli też tak myślicie, to koniecznie musicie przeczytać Wiem, co czujesz. Poczujecie się fatalnie, a jednocześnie cudownie.
Fatalnie, bo wasze problemy wydadzą wam się niczym, czymś banalnym w porównaniu z tym co przeżywają bohaterowie książki. Będzie wam zwyczajnie głupio.
Poczujecie się jednocześnie cudownie, bo to pełna ciepła i nadziei opowieść.
To wspaniała, niezwykle poruszająca książka. Idealna lektura nie tylko na obecną wiosnę. To mądra książka o życiu, tak po prostu. Niby banał. Tak. Wielu autorów o tym pisało. Liczy się jednak to, jak cała historia jest opowiedziana. Gabriela Gargaś czyni to w sposób mistrzowski. Jej bohaterka, Iga to młoda kobieta, emocjonalna, mądra, wrażliwa. To osoba o niezwykłym charakterze, barwnym usposobieniu i wielkim sercu. Od dawna wysłuchuje ludzi i stara im się pomóc. Jednocześnie Iga pisze swoją kolejną książkę.
Pewnego dnia kobieta przeprowadza się na wieś. Tam buduje sobie nowe życie, pełne ciepła, zwierząt, uczuć, dalekie od ludzi. To taka samotnia, o której marzy wielu z nas. Nasza bohaterka poznaje Michała. Miał być jednym z wielu rozmówców A jaki scenariusz dla tych dwojga wymyśliło życie? Tego dowiecie się z lektury tej przepięknie napisanej książki.
Pamiętajcie, życie jest tylko jedno. Należy żyć, tak jakby jutra miało nie być. Nigdy nie wiadomo, co nas czeka. Polecam najnowszą powieść Gabrieli Gargaś. Jestem pewna, że was zachwyci.Tyle w niej ciepła, lęków, które można oswoić, nadziei, szansy, światła i uczuć, o których, tak w głębi duszy, każdy z nas marzy.



 

2 komentarze:

  1. Ta książka czeka na przeczytanie w mojej biblioteczce Legimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twórczość Gabrieli Gargaś, bardzo chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.