poniedziałek, 21 marca 2016

Serial, filmy, aktor etc :)




Po sobotnim i wczorajszym filmowym wieczorze z Idrisem Elbą (odmienia się nazwisko, czy nie ?!) przechodzę fazę na tego aktora :) No cóż napisze...niezły jest :) i jako aktor i tak w ogóle :)

Obejrzaną mam (po raz drugi) Obsesję, tu dałabym 4,5 ocenę. Nie jest to naj film Elby, ale ok, jest na co (a raczej na kogo) popatrzeć.  

 
Przemogłam się (bo nie przepadam za takimi filmami, moi panowie byli zadowoleni) Thora. No nie jest żle, ale też nie to, a do tego Elba zbyt hmmm zamaskowany :)







Mam wszystkie sezony Luthera. Na razie obejrzałam tylko 1. wczoraj (pozostałe po Wielkanocy)  i śmiało mogę napisać REWELACJA (jak dla mnie, chociaż mój mąż skryzwił się, że taki nierówny serial). Doskonała rola Elby. Kto nie widział gorąco polecam.
Jeden z lepszych seriali kryminalnych, jakie widziałam. Oprócz doskonalej części kryminalnej, bardzo mocna, momentami wiodąca część psychologiczna, zmaganie się z własnymi demonami etc. 



Na dzisiaj wieczór planujemy Prometeusza. Nie nastawiam się na rewelacyjne kino, bo opinie są umiarkowanie pozytywne. Zobaczymy. 

Któryś z w/w filmów oglądaliście?











1 komentarz:

  1. Podziwiam wachlarz twoich zainteresowań: książki, filmy, blog...Do tego praca zawodowa, rodzina, dom. Ja skupiam się tylko na książkach, a czasu ciągle mało.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.