wtorek, 29 lipca 2014

Ostatni sprzątaniowo-książkowy pakiet do oddania:)

Ponieważ jesteśmy do czwartku w Polsce oboje z mężem, więc regał książkowy (z którego wierzcie mi wysypuje się, drzwiczki trzeba prawie kolanem dopychać:)) oczyszczamy razem:).
Mamy ostatni (jak na razie) pakiet książkowy do oddania.
Pakiet tajemniczy. Ponieważ książki do niego dokładaliśmy oboje, będzie w nim coś lekkiego, kobiecego do czytania, ale i ostrzejszego, męskiego (z półki mojego męża).
Zasada prosta, jak budowa...nie napiszę czego..kto pożąda tajemniczego pakietu, proszę się wpisywać w komentarzach do niedzieli 03.08.2014r. do godz. 23.59.
Zwycięzcę wyłonimy w drodze losowania. Reklamacji nie uznajemy:)

Ps. do wiedźmy...przepraszam wyśle jutro, na śmierć zapomniałam o wylosowanym przez ciebie pakiecie...przepraszam, skleroza.

17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się z przyjemnością :)
    mail: kryniame@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się zgłaszam. Mam nadzieję, że szybko uda Wam się luki po oddanych książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie dzieje, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pazerność na książki jest chyba już znana, gdyż rzadko kiedy omijam takie przygody.
    Zgłaszam się więc tym razem.
    Kocham niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    kobieca zdecydowanie dla mnie, ale ostrzejsza i dla mnie i dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to co ja się będę ograniczać :D Też się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również się zgłaszam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam z wielką chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również się zgłaszam!
    e-mail:sabina.m.laba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    joannasobczak89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.