środa, 18 lutego 2015

Uprawiacie jakiś sport?

Ja właśnie jestem na squashu, po pracy. Na 16 mamy rezerwację. Jak na początku nie lubiłam squasha, tak teraz wręcz odwrotnie-kocham. Mogę bez skrupułów na... rakietą jak mam nerwy i choć trochę się wyładować. Dobry sport. Lepiej wyżywać się na sprzęcie sportowym niż domownikach. 
Poza tym kocham w sezonie cieplejszym niż teraz jazdę rowerową i bieganie.
O bieganiu wspominałam tutaj - klik. Czekam niecierpliwie na 01 kwietnia, jak zaczną wcześniej otwierać park i będę mogła jego alejkami biegać po 5tej:):) Obecnie biegam w domu na ruchomej bieżni, albo w weekendy po ulicach okolicznych. 
W miniony weekend nie mogłam spać, wzięłam na smycz psa i o 5 biegaliśmy w sobotę. Ciemno, zimno, przymrozek a my truch, truch. Przebiegaliśmy koło komisariatu. Przed wejściem stało 2 panów policjantów i jakoś tak dziwnie na mnie popatrzyli jak im pomachałam:)
Próbowałam jeździć na rowerze stacjonarnym w mieszkaniu. Specjalnie po Bożym Narodzeniu przywieźliśmy sprzęt z domu w Polsce. Ale mimo włączania muzyki, tv nie nadaję się do tego, nudzę się, a sama czynność ma dla mnie tyle sensu co u Zapolskiej spacery Felicjana Dulskiego w koło stołu na Kopiec Kraka:)
Od wiosny do jesieni bardzo lubię chodzić po górach. Tym bardziej iż u nas niewiele czasu i jazdy autem potrzeba, żeby oddalić się od Wiednia do górskich tras wędrówkowych.  
Nie uprawiam tylko żadnych śnieżnych (że tak się wyrażę) sportów. W przeciwieństwie do mojego męża i wszystkich synów. Mam lęk wysokości i sporty na śniegu to tylko jazda na sankach, gdybym na nich siedziała, a ktoś by mnie ciągnął:) Cóż..nikt nie jest doskonały:)
A jak u was z uprawianiem sportu?

5 komentarzy:

  1. Jazdę rowerem na długie dystanse, ale tylko w okresie wiosenno-letnio-jesiennym. Zimą mój sport to siedzenie przed komputerem albo na fotelu z książką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam koszykówkę. I uczę się tańczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczełam uprawiać nordic walking - chodzę co kilka dni jedną rundkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem typem leniwca i jedyny sport jaki uprawiam to jazda na rowerze. Kiedyś próbowałam biegać, ale moje serducho nie dawało rady.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.