wtorek, 7 stycznia 2014

Ogłaszam polowanie na...

..250,000 na liczniku odwiedzin.
Zasady są proste: wygrywa ta osoba, która jako pierwsza (wg. czasu na mojej poczcie emailowej) nadeśle na emaila anetapzn@gazeta.pl czytelne!!! zdjęcie (w jpg) licznika ze stanem 250000 lub najbliższym tej liczbie (ale nie mniejszej niż 250000). Czyli przedmiotowe 250000 ma być widoczne pod napisem Tyle razy mnie odwiedziliście ...
Nie interesuje mnie, o której godzinie ktoś zrobi zdjęcie, liczy się czas gdy dotrze ono na moją pocztę emailową.
Zasada chyba jasna i klarowna.  Jeżeli macie jakieś wątpliwości - pytajcie proszę.
Jako nagrodę będzie można wybrać 1 książkę z poniżej pokazanych, drugą wybiorę sama. 
Wygrywa tylko 1 osoba.
Książki wysyłam listem poleconym w ciągu 10 dni od otrzymania adresu do wysyłki. Wysyłka tylko na terenie Polski. 




wybrała Agnieszka






















8 komentarzy:

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.