czwartek, 2 stycznia 2014

Drobne uwagi dot. m.in. wyzwania Czytamy kryminały...

Witam w Nowym Roku:)
Kolejny rok wyzwanie będzie szalało, mam nadzieję, że weżmiecie w nim udział. Bo to dzięki wam ono istnieje.
Podlinkowałam nową stronę do tegorocznego wyzwania.
Wszystkie linki dot. recenzji z  2013r. zamieściłam. I tu drobna uwaga- czasami linki wpadają do spamów, nie zawsze to zauważę, proszę więc nie przysyłać mi emaili z pytaniem co się stało, co z nimi zrobiłam. Nosz nie zjadłam ich przecież. Jeżeli czegoś nie zamieszczę po kilku dniach, wklejcie jeszcze raz link.
Apropos zamieszczania - często ustawiona jest moderacja komentarzy, efekt różnych dziwnych ludzi, którym się wydaje, że piszą śmieszne komentarze. W związku z tym wasze recenzje mogą się w wyzwaniu (a w zasadzie linki do nich) pojawić z lekkim opóżnieniem. Proszę to wziąć pod uwagę. 

Jeszcze jedna kwestia dot. konkursów i wygranych książek. Zawsze informuję emailem, kiedy książkę wysyłam. Oczekuję także chociaż suchego emaila książka dotarła, lub jeżeli nie dociera to po powiedzmy 2 tygodniach informacji takowej. Tymczasem część osób nie raczy niestety nawet napisać takowego info. A ja zawsze wysyłam poleconym książki lub paczką, mam nr. nadawczy i na stronie poczty polskiej sprawdzam i wiem, że książki docierają do odbiorców. 
Szczerze, niezbyt to mile - organizuje się konkurs, biega z książką na pocztę (tzn. moja mama, ale zawsze), nadaje ją za własne pieniądze i nawet info od części osób się nie otrzyma, że książka dotarła. 

To tyle na noworoczny rozruch.

Postaram się  jak najszybciej zamieścić ubiegłoroczne podsumowanie wyzwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.