wtorek, 26 czerwca 2018

Konkurs - pakiet 2 książek do wygrania

http://www.wydawnictwoamber.pl/


Wraz z Wydawnictwem Amber (klik) ogłaszam konkurs.

Zasady są proste...należy:
  • obserwować mnie na FB i polubić,
  • obserwować na blogu,
  • dodać do google followers na blogu
  • napisać jakie lektury planujecie na pierwsze dni wakacji.... 
Do wygrania są dwa pakiety książek ufundowanych przez Wydawnictwo Amber. 
Po kliknięciu okładki przeniesiecie się do mojej recenzji danej książki.
http://pasje-fascynacje-mola-ksiazkowego.blogspot.com/2018/05/mistrz-ceremonii-sharon-bolton.html
 
 
http://pasje-fascynacje-mola-ksiazkowego.blogspot.com/2018/05/zemsta-kolekcjonera-fiona-cummins.html


Konkurs trwa do końca czerwca, czyli do godz. 23.59 30 czerwca 2018r..
Odpowiedzi proszę wpisywać pod tym postem w komentarzach.
Nagrody wysyłać będzie Wydawnictwo Amber. Niezbędne będzie podanie adresu na terenie Polski i nr. tek. Dane te posłużą tylko do wysyłki nagród.

9 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję.
    Na pierwsze dni wakacji planuję przeczytać opowiadania Cabre i maszynopis takiego pisarza, a jak by się dało to wreszcie wysłuchać 'Doktora Żywago'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początek wakacji mam już przygotowany pakiet książek z ostatnich targów książki w postaci: Nory - Katarzyny Puzyńskiej, Zabójczego Pocisku oraz Zbrodni prawie doskonałych - Izy Michalewicz. Nie mogłam się doczekać tych książek a teraz nareszcie będę miała czas żeby się nimi delektować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię i obserwuję. Na pierwsze dni wakacji planuję przeczytać "Trupią farmę" a następnie się okaże na co będę mieć apetyt :) Jeśli wygram to długo nie będę się musiała zastanawiać; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwsze dni wakacji planuję przeczytać "Trupią farmę" a potem się okaże na co będę mieć apetyt. Jeśli bym wygrała to nie będę musiała się długo zastanawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie zaległości książkowe, że nie wiem do końca co "ruszyć". Najprawdopodobniej będzie to seria " Dramaty kobiet. Prawdziwe historie".

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dreszczyku emocji, niepokoju i niepewności jestem uzależniona.
    Z miłości do grozy muszę trwać w stanie stałego poczucia zagrożenia.
    A jest to wina mojego mrocznego lokatora, który się domaga lękiem i
    strachem nasycenia, bo proza życia jego nosicielki jest nudna i nie do
    zniesienia.
    Oboje w jednej kwestii się zgadzamy - świat spowity mrokiem i okryty
    mgłą tajemnicy... jest niesamowity,
    i ciekawszy od realnego życia.
    Będziemy czytać w duecie thrillery psychologiczne przez całe wakacje - Ja i mój mroczny lokator :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj mam kilka książeczek do nadrobienia.
    Jako że wróciłam do pracy to mało czasu na moje ulubione czytanie... Ale urlop już za 3.5 tygodnia :)
    Na "pierwszy ogień pójdą:
    KOPIA DOSKONAŁA M.Rogala
    WIELKI FINAŁ M.Migalski
    ŚLEPY ARCHEOLOG M.Guzowska
    Wszystkie polskich autorów gdyż uwielbiam!! Mieszkam u UK i zawsze zaopatruję się w wielką pałę podczas pobytu w Polsce.
    Pozdrawiam i 3mam kciuki. :)


    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.