środa, 13 czerwca 2018

Im więcej książek kupisz tym mniej zapłacisz....

http://www.taniaksiazka.pl/promocja/id-181/



Wspaniałą informacja dla każdego prawdziwego mola książkowego...
Jeżeli klikniecie w baner powyżej przeniesiecie się na stronę pełną czarów...
...to nowa niewiarygodna wprost promocja Księgarni Internetowej - Tania Książka (klik) 
Cena książek w promocji spada w miarę kolejnego włożenia do koszyka.
Jedna książka w koszyku = 40% zniżki!
Dwie książki w koszyku = 45% zniżki!
Trzy książki w koszyku = 50% zniżki!
 Wiem, trudno w to uwierzyć, ale to prawda.
Gdy klikniecie w ten oto LINK to przeniesiecie się do świata promocji Taniej Książki i nic tylko wybierać, wybierać i czytać, czytać.
Promocja trwa do dnia 19.06.2018 do godz. 23.59.
A tutaj filmik :)

4 komentarze:

  1. Świetna promocja, ale ja mam bana na kupowanie książek. Więcej do mnie przychodzi, niż czytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno oprzec sie takiej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta promocja podoba mi się jeszcze bardziej od poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.