środa, 16 stycznia 2013

Jak tam wyzwania? I takie tam różne...

Ja wczoraj ukończyłam wyzwanie na styczeń/luty Czytamy kryminały szczegóły wyzwania.
A wam jak idzie? Co prawda czas macie do końca lutego, ale tak chciałam przypomnieć, delikatnie...
W połowie lutego zamieszczę ankietę, będziecie mogli zdecydować, jakiej narodowości:) kryminał chcecie w marcu i kwietniu czytać. Zawsze będą 2 rodzaje kryminałów do przeczytania, o jednym rodzaju ja będę decydować (hehe, dam wam popalić:)), a o drugim wy w ankiecie właśnie. 
Zbieram propzycje do ankiety. Wpisujcie proszę w komentarzach tutaj pod tym postem, jakie kryminały was na marzec i kwiecień interesują, np. włoskie, angielskie, niemieckie, rosyjskie, amerykańskie znaczy się z USA, francuskie etc. 
Coraz więcej osób zapisuje się do wyzwania, co bardzo mnie cieszy.

Przypominam także o dwóch innych wyzwaniach, gdyby ktoś chciał się dopisać, dołączyć do nas...
Tytyły przeczytanych przez was książek staram sie dodawac na bieżąco, ale proszę sprawdzajcie co jakiś czas, czy czegoś nie przeoczyłam.
Wyzwanie - Czytamy książki historyczne. 


Wyzwanie - Czytamy literaturę skandynawską.
Później zamieszczę recenzję Drewniaka, bardzo fajna powieść z akcją rozgrywającą się w moim mieście, Łodzi. Zostało mi ok. 60 s. do przeczytania, ale do popołudnia powinnam się z tym uporać.

Miłego dnia:)







Póżniej drugie śniadanko, albo i pierwsze, zależy, jak na to spojrzeć - w domu zjadłam 1 suchą grzankę + wypiłam 2 kawy (1 espresso i 1 z mlekiem). 
A ponieważ jestem na diecie (staram się przynajmniej...) drugie śniadanko będzie dietetyczne:). 
Teraz kawka (kolejna dzisiaj:) i do pracy....

9 komentarzy:

  1. To ja proponuję kryminał rosyjski:) Jest tylu świetnych autorów niedocenionych. Ja z kryminałów na razie dwa polskie za mną, w przyszłym tygodniu wrzucę recenzję dwóch skandynawskich, więc pójdą też pod wyzwanie ze Skandynawią. Dzisiaj będzie "Czerwona krolowa" do History books, a potem mam 3 książki Cornwella do przeczytania. Moje recenzje zapchają Twoje wyzwania do imentu w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo, idziesz jak burza:)
      Czekam na linki.

      Usuń
    2. Również proponuję rosyjski, ponieważ chciałam przeczytać coś Akunina.:)
      A jako skandynawski przeczytam "Psy z Rygi" Mankella.

      Usuń
    3. Jestem ciekawa, czy i na ile Psy...ci sie spodobają. Uwielbiam Mankella, ale obiektywnie przyznaję, ze do Psów z Rygi trzeba mieć zacięcie i miłość wielką.

      Usuń
  2. Pamiętam, pamiętam :) Na pewno do końca lutego dodam przynajmniej jedną książkę do wyzwania. Teraz muszę nadrobić zaległości i zobowiązania :)
    Ja też robię kawkę - obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana myślałam nad tym wyzwaniem z kryminałami ale doszłam do wniosku że jednak nie dołączę. Po głębszym przemyśleniu sprawy zrozumiałam że chciałam to zrobić wyłącznie z sympatii do Ciebie. Ograniczyłam się do 2 wyzwań a prawdę mówiąc i o nich często zapominam... Wierzę, że to zrozumiesz... Mimo to mocno trzyma za Was kciuki i będę zaglądać do recenzji, jakie się w tym wyzwaniu pojawią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polski przeczytany tylko notka i wrzucę.Czytam drugi polski.W lutym może bedzie skandynawski.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuję kryminał angielski, potem możemy zaszaleć z innymi odległymi regionami:)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.