czwartek, 1 września 2016

Rozwiązanie konkursu na komentarze...



To był ostatni miesiąc, w którym organizowałam konkurs.
Dziękuję wszystkim, którzy brali w nim udział.

W sierpniu zwycięzcą jest Aga.
Gratuluję.

Do wyboru masz 6 książek z poniższych. Jeżeli wolisz ebooki daj znać na email anetapzn@gazeta.pl, podeślę dostępne tytuły.
A może wolisz miks kilka książek papierowych i kilka ebooków....
Tak 6 książek :) Po pierwsze za wierne zaglądanie do mnie na bloga, po drugie na koniec wakacji, po trzecie na początek jesieni, po czwarte bo robię czystkę z książkami :)

 
 


10 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie, piękny początek września:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ja, a myślałam, że w tym miesiącu zawalczę, no ale nic, nowy miesiąc nowa szansa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Agi, a dla Ciebie podziekowania za fajna zabawe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Agi. To był ostatni miesiąc, w którym organizowałam konkurs. Dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodu zbyt małego zainteresowania.
      Ile ray np. Ty dodałaś komentarze u mnie na blogu w ciągu ostatnich 3-4 miesięcy?

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.