wtorek, 14 lutego 2012

Niepokorna żona. - Maureen Child

Wydawnictwo Harlequin Mira Okładka miękka, 160 s.  Wczoraj otrzymałam przesyłkę z wydawnictwa z książką Alex Kava. Bardzo lubię jej thrillery i pozycja była wcześniej zamówiona. Jako bonus w przesyłce znajdował się ten o to tomik z serii harlequinowskiej. Harlequiny owszem czytałam, ale kilkanaście lat temu w LO. Pamiętam, że namiętnie wtedy czytałam. Od tego czasu nie sięgnęłam po żadną pozycję z tej serii. W sumie takie typowe romanse nie są w moim stylu. Ale wczoraj miałam taki paskudny nastrój, a dzisiaj Walentynki:), że postanowiłam zobaczyć, jak odbiorę po tylu latach nieczytania romans Wydawnictwa Harlequin. Zrobiłam sobie dobra kawkę i zaczęłam lekturę. I powiem szczerze, że byłam bardzo mile zaskoczona. Zdecydowanie lektura poprawiła mi humor. Nie jest to typ literatury, po który będę codziennie sięgać, ale jako tabletka na poprawę nastroju i oderwanie się chociaż na chwilę od problemów - książka idealnie się sprawdziła. Treść odpowiada serii, w której Niepokorna żona została wydana- Gorącemu romansowi, na to też wskazuje kolor okładki- czerwień:).
 Travis King musiał znaleźć sposób, by uniknąć ślubu z niezbyt urodziwą i mało sympatyczną panną, pozostając mimo tego w dobrych stosunkach z jej ojcem, ważnym partnerem w biznesie. Jedynym wyjściem wydało mu się szybkie poślubienie innej kobiety. Namówił na ten układ Julię, znajomą z dzieciństwa. Obiecał jej, że jeżeli przez rok będzie udawała jego żonę, on pomoże jej otworzyć wymarzoną cukiernię. Travis nie spodziewa się, że uciekając od jednego problemu, tym małżeństwem ściąga na siebie nowy...Głównych bohaterów łączy gorące uczucie, ale sytuacja, miejsce, a czasem ich rodzina nie pozwalają na pełny rozkwit związku. Wbrew pozorom przeciwności losu zbliżają bohaterów do siebie i powodują wzmocnienie uczucia, które ku zaskoczeniu wszystkich ma szansę przetrwać.
Na poprawę humoru polecam harlequiny. Czasami trzeba choć na moment oderwać się od rzeczywistości i znależć się w świecie, gdzie mimo problemów wszystko kończy się happy endem, a miłość i dobro zawsze zwyciężają:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.