sobota, 31 grudnia 2016

Bawmy się w ten ostatni tegoroczny wieczór....Wham! - I'm Your Man

To był (dla mnie i dla wielu osób) koszmarny rok. Dobrze, że już odchodzi... Mimo, iż prywatnie układało nam się bardzo dobrze, to tyle wartościowych, zdolnych, ciepłych osób zmarło, tyle zła się wydarzyło, tyle podziałów zaistniało...
Mam nadzieję, że 2017 rok będzie lepszy, mimo tego, iż sytuacja w kraju i na świecie nie napawa optymizmem.

Życzę nam wszystkim dzisiaj szampańskiej zabawy, takiej, jaką miał George w czasach Wham, alei przez wiele lat póżniej. Kultowa piosenka z okresu mojej edukacji w szkole podstawowej. Pewne utworzy nigdy się nie starzeją, pewni artyści nie powinni tak młodo umierać. 

Ta piosenka i nieodżałowany George Michael, zawsze wprowadzają mnie w idealny nastrój. Tego samego i wam życzę.

7 komentarzy:

  1. Ja tez nie moge go odzalowac, a jeszcze w ten sam dzien co George Michael zmarl, ktos kto byl moim przyjacielem, jeszcze we wtorek odwiedzilam go wszpitalu i nawet mi przez mysl nie przeszlo, ze juz sie nie zoabczymy. Takze zgadzam sie , ze pora aby ten rok sie skonczyl, Nowy Rok daj nadzieje na lepsze jutro. zycze Ci spelnienia marzen i wszystkiego dobrego na Nowy Rok:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, serdecznie współczuję. Koszmarny koniec roku. A takie kanalie chodzą po świecie i maja się doskonale.
      Dlatego powtarzam moim synom, tym starszym (15, 20..Boże, jaka stara jestem :) ), że mają żyć jakby każdy dzień był ostatni, a najmłodszemu 10 latkowi, że ma się cieszyć ze wszystkiego.
      Ja w sylwestra bawiłam się w gronie najbliższej rodziny i przyjaciół i bliskich znajomych, tak ze 30 osób i było głównie właśnie w rytmach Wham i George'a Michaela. A ponieważ spora część moich znajomych to osoby LGBT, więc żałoba niejako podwójna po śmiercie George'a.
      Kamilka, odezwij sie do mnie na email anetapzn@gazeta.pl, sprawę mam.

      Usuń
    2. Napisalam e-mail ale nie wiem czy doszedl, podaje moj e-mail KamillaM@comcast.net

      Usuń
    3. Nie doszedł, ale przed chwil.ą napisałam do Ciebie. oby doszło.

      Usuń
  2. A książkowe podsumowanie roku będzie?

    2017 MUSI być lepszy. Tgo nam wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowanie oczywiście będzie..w styczniu, jak sie zbiorę i podliczę książki etc. Ale będzie.

      A co do lepszego 2017r. to po zamachu w Stambule mam wątpliwości czy będzie lepiej.

      Usuń
    2. To prawda. Zaczęło się nie najlepiej. Ale i tak mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy od poprzedniego....

      Czekam w takim razie na Twoje podsumowanie. U mnie tym razem pierwsza trójka bardzo kobieca:
      1. Amerykaana Chimamanda Ngozi Adichie
      2. Prowadź swój pług przez kości umarłych Olga Tokarczuk
      3. Pani furia Grażyna Plebanek
      Pozdrawiam!

      Usuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.