sobota, 7 października 2017

Książka do wzięcia....

Mam do oddania w dobre ręce 2 egz. książki, której mój blog jest patronem medialnym.

Recenzję znajdziecie tutaj (klik). 
Żeby otrzymać 1 egz. książki (wygrywają 2 osoby) wystarczy obserwować mój blog i w tym poście odpowiedzieć w 3-4 zdaniach na pytanie - jaka byłaby twoja wymarzona hiszpańska przygoda. 
Konkurs trwa  do niedzieli 15 października 2017 r. do godz. 23.59.
Ogłoszenie wyników 17 października 2017r. tutaj, na tym blogu.
Wysyłka książek na terenie Polski w ciągu 7 dni od otrzymania przeze mnie od zwycięzców adresu. 

Zapraszam do zabawy....

2 komentarze:

  1. Moja hiszpańska podróż? hmmm wymarzona byłaby po pierwsze dlatego, że w ogóle byłaby takowa:) a po drugie najlepsza to taka z najbliższymi i bez pośpiechu! takie wyjazdy są najlepsze i najdłużej się je wspomina. Może kiedyś uda nam się wybrać w taką podróż. Pomarzyć zawsze warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja wymarzona hiszpańska przygoda to... zwiedzenie tego pięknego kraju wzdłuż i wszerz. Poznanie kultury i obyczajów ludzi tam mieszkających. Spróbowanie narodowej kuchni. I powrót do domu z piękną opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.