czwartek, 25 maja 2017

Konkurs - rozdawajka :)



Mam do oddania 2 egzemplarze świetnej książki - Czas burzy - Adriana Grzegorzewskego moja recenzja tutaj (klik). 

Zapraszam chętnych do wpisywania się w komentarzach w tym poście.
Nie daję żadnych zadań, pytań etc. Wygrywają 2 osoby (będzie losowanie), spośród tych, które się tu wpiszą, obserwują mój blog i w tym roku dodały przynajmniej 1 komentarz :)
Do każdej książki zostanie dodana druga książka - niespodzianka.
Konkurs trwa do 01 czerwca 2017r. do godz. 23.59.
Wyniki 02 lub 03 czerwca.
Wysyłka książki na terenie Polski listem poleconym w ciągu 14 dni od otrzymania od zwycięzców adresu.  

Miłej zabawy :)

 

1 komentarz:

  1. No nie wierze, ze nie ma chetnych. Sama ustawilabym sie w kolejce gdyby nie to ze mam ja juz zamowiona.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.