czwartek, 2 sierpnia 2018

O człowieku, który stracił cień - Joyce Carol Oates

Wydawnictwo Rebis, Moja ocena 6/6











Wspaniała książka, która wręcz porywa i ostro przeczołguje czytelnika psychicznie. W trakcie lektury było z mojej strony wielkie zdziwienie, bo mimo, iż znam styl pisania Oates, to jednak nie spodziewałam się aż tak mocnej, wyczerpującej psychicznie książki, było kilka łez, ale i sporo uśmiechów. 
Gorąco zachęcam was do lektury. To mocna, świetna, poruszająca, niejednoznaczna i w wielu momentach mocno dyskusyjna powieść.  Z pewnością nie jest to książka, o której w kilka dni po lekturze zapomnicie. Będziecie o niej jeszcze długo, bardzo długo pamiętać.


3 komentarze:

  1. Jeśli książka zapada w pamięć, to ja chętnie po nią sięgnę, bo to znaczy, że jest naprawdę wartościowa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej książki, choć sama nie wiem czy mi się spodoba... zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.