niedziela, 15 marca 2020

Lektura w czasie zarazy...

Właśnie, co czytacie, co planujecie przeczytać w ciągu najbliższych dni?
Pracujecie zdalnie, czy może jesteście w tej grupie, która zdalnie nie musi pracować?
Ja od jutra zaczynam wraz z moją drugą połową pracę zdalną, w domu. Planujemy też sporo czytać. Stosik lektur już jest przygotowany. Teraz czytam świetną hiszpańską książkę Ziemia przeklęta. Recenzja na blogu lada moment.
Ciekawe, jak to z czytanim wyjdzie w realu, plany planami. Mamy do przypilnowania, zaopiekowania 3 dzieci w różnym wieku, ich naukę etc. Jednak chociaż wieczory planuję spędzać tak jak na obrazku :) Miłego, zaczytanego czasu wam życzę i dużo zdrowia.

3 komentarze:

  1. Dla nas na wsi nic się nie zmienia. Gdyy nie media nic nie zauważylibyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam przygotowany stosik lektury na ten trudny czas. Obecnie czytam Test na miłość, a w kolejce na najbliższe dni czekają książki Piętno dzieciństwa oraz Ciche dni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie raczej lekkie, humorystyczne lektury.

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.