niedziela, 26 maja 2019

Nowość...


Nakładem Wydawnictwa MG ukazała się właśnie nowa książka doskonałego angielskiego pisarza Wilkie Collinsa. 
Gorąco zachęcam do lektury. 
Znacie jego książki? Ja czytałam wszystkie wydane dotąd przez Wydawnictwo MG pozycje i jestem nimi zachwycona. Wierzę, że Pieniądze mojej pani także mnie nie zawiodą. 

Kiedy z domu lady Lydiard znika banknot o wysokim nominale, podejrzenie pada na Isabel – jej przybraną córkę. Jednak ani jaśnie pani ani jej zarządca Moody nie wierzą w winę prostolinijnej i uczciwej dziewczyny. Niezrażony bezsilnością policji i pojawieniem się potężnego rywala do ręki Isabel, beznadziejnie zakochany Moody, postanawia za wszelką cenę udowodnić jej niewinność.

1 komentarz:

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.