wtorek, 26 lipca 2016

Przypominam o 2 konkursach:) 4 ksiażki do wygrania





2 konkursy, przypominam:)

1. konkurs, to polowanie...Do wygrania 2 książki + książka dla pierwszej osoby, która upoluje stan licznika równiutko 666666 (nie 1, czy 2 mniej lub więcej) i zdjęcie w jpg przyśle jako pierwsza na mój email anetapzn@gazeta.pl
Wygrywa tylko 1 osoba!


2. konkurs to kontynuacja od kilku miesięcy dodawania komentarzy...

Ponieważ mam trochę książek do rozdania - podwójnych egzemplarzy, ew. takich, do których już na 100% nie wrócę, a zajmują tylko miejsce na regale, postanowiłam co miesiąc nagradzać 1 osobę najaktywniej komentującą posty na moim blogu. Ale...nie chodzi o napisanie -, poszukam, to nie dla mnie, ciekawe etc. Należy się bardziej wysilić:)

W grę nie wchodzą komentarze z linkiem do bloga, zabawy, rozdawajki etc. Te odpadają z marszu (że tak się wyrażę), nie będą nawet czytane, ani zamieszczane na blogu.

W każdym z tych konkursów można wygrać 2 książki z poniższych:
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.