czwartek, 27 grudnia 2012

Wyprzedaż w Weltbildzie, 3 ksiażki + 1 za 1,00zł.+ takie różne...

A w Weltbildzie znowu promocja i wyprzedaże. Mam nadzieję, że to tylko porządki związane z końcem roku a nie z likwidacją wydawnictwa...mamy zamiar poszaleć na wyprzedaży, ale to dopiero jutro, bo za moment jedziemy do Wiednia, po drodze tylko dzieci z babcią wysadzamy w Bukowinie Tatrzańskiej i dalej do stolicy Austrii.
Jutro recenzja przeczytanej już książki Wulfa Dorna, na marginesie- fantastyczny thriller psychologiczny, polecam.
Na drogę zabieram, jako lekturę Anę Veloso tzn. jej najnowszą powieść, zobaczymy, jak mi przypadnie do gustu, bo generalnie książki Veloso bardzo lubię, ale ostatnio czytany Welon średnio przypadł mi do gustu.
Zabieram też niewielką książeczkę Być kobietą sto lat temu.
Książka zdobyła nagrodę internautów w głosowaniu Książka na zimę w granice.pl.
Nie wiem ile której lektury przeczytam, ale jutro maja szansę ukazać się dwie recenzje (albo i trzy, zależy, jak mi będzie się w trakcie jazdy czytać).
A wy dzisiaj w pracy czy dalej wolne?

  • Aha, Kalendarz na 2013r. z przepisami Siostry Anastazji otrzymuje (po waszym głosowaniu) binola, autorka przepisu na muffinki:) Gratuluję. 
Kalendarz zostawiam koleżance do wysłania poleconym.
Do końca roku można przysyłać jeszcze przepisy w tym konkursie, o tym.












Do Wiednia zabieram jeszcze kilka innych książek, nie wiadomo ile czasu na czytanie będę miała i na jaką lekturę nastrój:)
Będziecie coś zamawiać w wyprzedaży Weltbildu?
Miłego dnia.

14 komentarzy:

  1. Chyba nie będę nic zamawiać z wyprzedaży Weltbildu, gdyż Mikołaj w tym roku był całkiem hojny w książki, więc mam co czytać.
    Strasznie natomiast jestem ciekawa książki ,,Po drugiej stronie jaźni''. Czekam niecierpliwie na recenzje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak. Ja już wczoraj zaszalałam na tej wyprzedaży. Kupiłam dwie książki Zafona, Przypadek psa nocną porą i drugą część serii kryminalnej Akunina. Wszystko za 30 zł. Świetna okazja :) życzę Ci udanego wyjazdu, mam nadzieję, że będzie jakaś relacja na blogu? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak zarazy kusiłyście i mnie z Izą namówiłyście :P

      Usuń
    2. "Przypadek psa.." czytałam kilka lat temu, ale szczerze polecam - świetna książka

      Usuń
  3. Na razie chyba nic nie będę kupować z Welbildu bo zrobiłam zamówienie w Merlinie, kupiłam m.in. "Po drugiej stronie jaźni" więc czekam na recenzję :)

    Pozdrawiam i życzę miłej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oszczędzam, więc koniec z zakupowymi szaleństwami, w grudniu kupiłam już tylko trzy książki:) teraz tylko to co naprawdę chcę mieć na półce:)
    Udanego wyjazdu i zabawy sylwestrowej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się skusiłam i choć wyszło tego 60 zł, upolowałam 7 książek :D
    Dzięki za cynk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szerokiej drogi! Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze wspanialego wyjazdu! Naladuj baterie i wroc nam wszystko opisac :D

    Ja na zadnych wyprzedazach nie szaleje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę przejrzeć, co tam ciekawego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu zazdraszczam Wiednia, niestety, mnie nie udało się wybrać w grudniu do CK stolycy (kolokwium, grrrrr...). Smutne okoliczności wyprzedaży powodują, że nie ma aż takiej frajdy z grzebania na stronie, ale mimo to zajrzę. Miłego pobytu w Wiedniu, ja po Świętach wchodzę już w tryb SESJA i przekopuję się przez przepisy, kodeksy, skrypty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam już upatrzone 4 książki, w tym mojego ukochanego Pilcha za 9,90 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że Dorn Ci się podobał:-) Pozdrów Wiedeń ode mnie! Ja tym razem okupuję zupełnie inne rejony...

    OdpowiedzUsuń
  12. No i niestety napuściłaś mnie.Kupiłam, a przy okazji się okazało, że ja to mam konto na tym Weltbildzie, który taki numer wykręcił.)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.