sobota, 26 października 2013

Nasze makaronowe danie na wczorajszy Międzynarodowy Dzień Makaronu..

Tak jak wczoraj wspominałam (post niżej) był Światowy Dzień Makaronu. Uczczony został daniem takim o to jak na zdjęciu powyżej. Sos wegetariański na zasadzie na winie, czyli co się pod rękę nawinie to do garnka. Główną bazą są pomidory+ bakłażan+ papryka.

Przypominam o ankiecie w Wyzwaniu - Czytamy Kryminały. Na razie, jak widać poniżej wygrywają kryminały szwedzkie. Dlaczego w ogóle nie jestem zdziwiona?:)
Głosujcie w komentarzach wpisując tylko numer wybranego kryminału. 
Spośród osób, które zagłosują (zagłosowały) zostanie wylosowana książka (kryminał oczywiście) upominek. Głosują te osoby, które biorą udział w wyzwaniu. Przyłączyć można się w każdej chwili.Im nas więcej w wyzwaniu, tym..weselej:)
Mamy takie możliwości:

  1. kryminały niemieckie,
  2. kryminały francuskie1
  3. kryminały szwedzkie 5
  4. kryminały polskie3
 Przypominam o dodawaniu linków do recenzji w bieżącym etapie wyzwania. Te które dodaliście ostatnio uzupełnię jutro, słowo:)

W listopadzie i grudniu będzie też możliwość dodawania zaległych linków, będziecie mogli przeczytać kryminały tematycznie odpowiadające poprzednim etapom. Ot taka świąteczna abolicja kryminalna. 

UWAGA w grudniu będzie podsumowanie. Dla osoby, która najaktywniej brała udział w wyzwaniu, dodała najwięcej linków z recenzjami będzie kryminalna nagroda, oczywiście pakiet kryminalnych książek:)


5 komentarzy:

  1. Też mnie jakoś nie dziwi obecność szwedzkich, ale akurat głosowałam na polskie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi apetytu swoim daniem z makaronu. Idę zaraz coś zjeść, bo nie wytrzymam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm makaronik wygląda przepysznie - uwielbiam makaron, wczoraj u nas był makaron z tuńczykiem :)

    kryminały polskie na drugim miejscu, może jeszcze ktoś na nie zagłosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm smakowicie wygląda ten makaron - uwielbiam makarony :) wczoraj był u nas makaron z tuńczykiem :)

    kryminał polski na drugim miejscu - może jeszcze ktoś na nie zagłosuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem smakoszem wszelkiego typu makaronów:)

    OdpowiedzUsuń

Bez czytania będą usuwane komentarze zawierające spamy, linki do innych blogów. Mój blog, to nie słup ogłoszeniowy.